dålig dag

tjo inte bästa dagen idag precis men det funkar
idag träffade jag lina vi cyklade till drottning holm och tog hand om lilla söta
kolja mockade inte red i en kvart för jag var trött så jonna fick mocka och rida kolja lite mera
hon fick 20 kr :) hoppas det gick bra för henne iaf sen träffade jag och lina simon
jag hade vell nt så roligt men han tyckte visst om lina
roligt för hnm men ska nog inte träffa hnm mera
aja sen drog vi hem och åt träffade max (linas kille) sen vi gick runt lite
hade det roligt . iaf imorgon blir det kolja hela dagen rider kanske ut om någon vill rida ut med mig
annars blir det hoppning lr bara dressyr får se dt imorgon,
säger bara en sak: killar är skit och kommer förbli det

som tur är har jag dig kolja så jag behöver ingen fucking kille.
i will always love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0