Tillbaka igen

Hej förlåt om jag inte skrivit på några dagar men har haft det lite svårt nu kan berätta lite:
Min hyr häst blanca hon har jag haft i 14 dagar nu imorgon 15 ska egentligen ha henne till den 10 agusti men
nu har hon blivit halt hon var det redan först dagen och igår blev det besämnt att hon ska tbx imorgon till hennes ägare och då ska vi bytta häst och provrida och jaa men såklart ärjag ledsen ville ju inte lämmna tbx blanca men nu efter dom dagarna har jag tänkt : det är bättre för blanca lixom och mig jag ska ju inte ha en häst jag bara får leda visst det kanske kan va mysigt men denna sommaren tänkte ju bli en ridsommar och det kan ju inte bli som om blanca är kvar
men kommer aldrig glömma henne såklart fan va sorligt det var idag när jag åkte ut stod med henne vid gräset och grät
inte lite heller utan högt och mycket så typ alla hörde faan sen gick jag in med henne och tårkade bort tårana
men edt känns bättre aja
imorgon ska jag lämmna tbx henne:( tar typ 6 timmar ditt:O vi ska åka båt och lite så
sen ska maja följa med :) så det ska bli kul imorgon kommer jag antagligen att gråta i bilen ..
fan men ska försöka hålla in allt ..
men en sak är säker blanca är en häst som alltid kommer betydda mest för mig
tack för allt blanca och jag hoppas det blir bättre:)
haha //jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0